| 	
	| jruze | 
			| 02.05.2015 00:19 -
				Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III |  |  
	|  
   | Hanz 397 napsal(a): Úplně normálně tím,e to auto na čtyřku jede něco přes kilo (nevím teď kolik přesně) a víc se s ním prostě v tu danou dobu nejezdí... 
Zkus sednout do automatu,dát D a plnej kotel-auto vyrazí,1-něco přes 4000, 2-něco přes 4000,3-něco přes 4000,4-něco přes 4000 a má tam třeba 130 a dá nohu z plynu...5,6. 
Tohle udělej třeba 10x za sebou a ta převodovka to začne dělat sama,protoe se to prostě "naučí"...
 
Samozřejmě tím nechci říct,e to nemůe být čímkoliv jiným-tohle,co jsem psal,je jen jedna z moností.
 
A jetě:nechytejte mě nikdo za čísla-je to ve jen jako příklad  
 No nevím - já jezdím třeba týden a kdy mi AP nestihne zařadit víc ne 4. nebo 5. a po týdnu jedu na dálnici (kdy tomu naloím 150-170Km/h) málokdy mi přeřadí nad 3200ot a kdy mu opravdu naloím tak zařadí (tuím) ve 130Km/h estku
  ale mne pořád jetě baví výkon a zrychlení biturba a tak s ním tak jezdím a za celejch 3000Km co jsem s ním najezdil jsem nezaznamenal e by nechtěla řadit vech 6. kvaltů pokud tedy přesáhne při plném rychlost +- 130Km/h co na do 1.Km vzdálenostech (max rovinka 300m,vesnice,nebo kruháč u nájezdu) delí vzdálenosti tu nejsou ne potom dálnice v poměru 10% dalnice 90% obec a i kdy nemám problém rychlost obec(radar) tak takové ho...do nejsem abych lítal po obci nad 100.  
 biturbo 120Kw řadilo také o něco ve větích otáčkách - jednotka musí poznat e má motor dostatečný výkon pro dalí rych. stupeň - pokud si to přebere jako nedostatečný výkon drí nií stupeň.
 |  
	 |  |  |  
 |  |