Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Provozní náklady / C5 III (X7)
jruze
22.04.2015 20:27 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
U??vate?
krok napsal(a):
Jsem tu sice nový, ale nedá mi to:
X7 sedan 2.0HDi 103kw r.v. 2008, koupeno červen 2012 původem z Francie od Auto Kučera s 151 tkm (skutečně) za 230.000,-Kč, teď 211 tkm
za tu dobu:
1.) Rozvody, všechny náplně a filtry, řemen + stk, doklady - 16000
2.) 4x olej + filtry - celkem cca 10000
3.) chladič klimy+naplnění - 6000
4.) Spojka+setrvačník, olej v převodovce, manžety poloos - 15000
5.) žhavicí svíčky, zadní náprava-silentbloky,táhla - 9500
6.) baterka - 3500
7.) sada letních pneu - 14600
8.) sada zimních pneu - 13500
pak už jen drobnosti, jako žárovky, stěrače, flaška LDS... - cca 1500

To je celkem cca 90.000,-Kč za necelé tři roky. Jestli je to moc nebo málo, netuším.
U předchozí Xantie to bylo 124000 za přesně 4 roky.

Jó a tankování - 76x, nafta celkem 4010,57 litrů za 140.216,-Kč


Ano to je OK - koupil jsi si auto v tu dobu za krásné peníze,dal jsi si ho dohromady a měl pokoj na pár let. No dnes si koupíš auto za stejné peníze ale podle všeho bude mít o 100-150000K víc a dovolím si tvrdit že přinejmenším stejné náklady + další připadající na počet ujetých Km a to už mně nepřitahuje protože díly na C5 II mne budou stát 1/3 . Až pro mne budou dostupné díly na X7 v relaci C5II tak bude zajímavá i pro mne - v tuto dobu je to pro mne a mnou požití auta vyhazování peněz z okna(a nebo musí být cena tak zajímavá abych pouvažoval) - potom si koupím třeba ,,šrot" a investuji do oprav , ale abych koupil auto za hodně peněz a hodně do něj investoval a měl prakticky jen drahé auto ??? Mimo to měl jsi auto z F a ty mají asi lepší komponenty(všechny co se mi dostali do ruky byly o dost díly v jiné kvalitě)

Já jen když vidím auto za které chtějí přes 200000,- se stavem tacho třeba 120000Km - najdu v tom stav 250000Km a to co uvádíš ty jako náklady za tři roky jsou potřeba do toho dát hned + další aby z toho bylo auto se kterým bude radost jezdit mi příjde jako (a takovích aut je většina,nebo po ránách že jsou vidět stopy po úchytech rovnací stolice- při prohlídce nepoznám jak je to srovnané) hloupost - těch případů bych mohl uvést dost a nechápu lidi kteří mají třeba udržovanou , v dobrém stavu C 5 II a jdou do úvěru za X7 a potom přemýší jak to auto udržet alespoň provozu schopné,dělají jen nejnutnější - ostatní později až budou mít,mezitím kvůli stavu odejdou další a další díly a závěr snaží se toho zbavit a jdou do horšího auta než měli předtím a ještě splácí úvěr.
Mohl jsem mít X7 s rozsypanou přední nápravou ,trošku byla vzadu nafouklá(blatníky) - nikdy nebouraná kolem 50000,- nebo výměnou za jakékoli auto r.v. 2007 . jediné co jsem měl v tu dobu bylo biturbo a to bych neudělal ani ožralej na šrot - no ale měl bych X7 .......další příklad dva roky zpět X7 2.0 HDI lehce bouchlej P.P.roh (světlo jen prasklé ,blatník na opravu,nárazník na opravu ) za tuším 110000,- dovoz F. ani do toho jsem nešel. Věř mi že kdybych X7 chtěl tak bych si jí dovedl sehnat za malé peníze.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator