| 
		
		jruze		
	 | 
	
		
			| 
				21.04.2015 09:02 -
				Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	vilous napsal(a):  Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, e mám X7 s více najetými km ne jsem prodával C5 I.  
Ale zatím jsem si uetřil tyto klasické bolesti první generace: 
- výmena dvou zámků dveří = výměně nepovedených omezovačů dveří 
- výměna tachometru = 1000,- 
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří a po jeho výměnu = dá se vyřeit 
- vzpěry okna 5. dveří = souhlas - dělá se jednou za ivot - 3000,- nové 
- vzpěry 5. dveří = předchozí ,,vzpěry" 
- výměna loisek ramen zadní nápravy = 5500,- 
- soustavné tolování a mazání lanka plynu = výměna a je klid napořád ? 1000,- 
- pruina a kontrola swirl = výměna 1100,- 
- čidlo venkovní teploty = 700,- 
- čidlo automatického stírání = starí ? 1000,- 
....  
zapoměl jsi na řemenici= výměna 2500,- nebo pevnou ?? 
 
No i přes toto ve je na X7 daleko víc neduhů a nákladů ve větí cenové relaci   , ale samo je to hezčí,moná pohodlnějí,mení,sloitějí atd. ale to u tak je - kdy se přelo ze kodovky nebo igula na C5 I a II jsme toto říkali také. (není ádné novějí auto o kterém by se toto nedalo říct a myslím e X7 by nedopadla nejhůř)  
 
Já nějak nepomlouvám X7 , ale jen jsem řekl svůj názor proč jí zatím nechci a nemám - C5 II je pro mne dostačující,servisem a díly dostupnějí,parádu honit nepotřebuji, k mému pouívání je C5 II praktičtějí a provozně podstatně levnějí.	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |