Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Provozní náklady / C5 III (X7)
DrMarvin
20.04.2015 20:30 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
99
jruze napsal(a):
No nevím která náprava vydrží víc,ale zadní sylentbloky ramen má každá načate (nebo KO) ve 120000Km rameno 6000,- a ta druhoška co se začíná objevovat stojí za ..... , C5I a II cena od 300,- do 700,- , pístnice cenově +- stejné , ale výdrž poloviční , spojka téměř stejná ale auto t잚í (nevydrží to co na RHR) - výměna o dost dražší(musí se odstrojit celej předek včetně hlinikového rámu na kterém drží nárazník,elektronika jeden svazek od předu až dozadu,většina dílů specifických (BSI snad dvacet typů - nezaměnitelných,nepřeprogramovatelných) ,čepy raketa a při výměně rozebrat celou nápravu,vše ovládané po datech, ve spoustě elektroniky a jiného úmyslně nadělané chyby aby to vydrželo jen přes záruku vstřiky jsou jiné a na životnost horší a neopravitelné , vysokotlak poruchovej , ALU komponenty 50% životnost , osvětlení .... atd..atd..


to znamena..nebejt skrt..priplatit za zaruku a je po problemech:=)

nevim co tu resite.....takze za mne.....koupil jsem auto pred rokem a kus...mam nabehano cca 50k km......menenej olej pravidelne po 20k i s filtrem....ted zacla svitit chyba egru..ale ten funguje v pohode....a na to je zaruka a na cepy a podobne veci zas havarijka.....

jinak olej v origo i s filtrem 1600......

ono staci nebejt skrk....zaplatit si plnej program a clovek pak plati jen spoluucast

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator