| 
		
		DrMarvin		
	 | 
	
		
			| 
				20.04.2015 20:30 -
				Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
		 | 
	
	jruze napsal(a):  No nevím která náprava vydrí víc,ale zadní sylentbloky ramen má kadá načate (nebo KO) ve 120000Km rameno 6000,- a ta druhoka co se začíná objevovat stojí za ..... , C5I a II cena od 300,- do 700,- , pístnice cenově +- stejné , ale výdr poloviční , spojka téměř stejná ale auto těí (nevydrí to co na RHR) - výměna o dost draí(musí se odstrojit celej předek včetně hlinikového rámu na kterém drí nárazník,elektronika jeden svazek od předu a dozadu,větina dílů specifických (BSI snad dvacet typů - nezaměnitelných,nepřeprogramovatelných) ,čepy raketa a při výměně rozebrat celou nápravu,ve ovládané po datech, ve spoustě elektroniky a jiného úmyslně nadělané chyby aby to vydrelo jen přes záruku vstřiky jsou jiné a na ivotnost horí a neopravitelné , vysokotlak poruchovej , ALU komponenty 50% ivotnost , osvětlení .... atd..atd..  
 
to znamena..nebejt skrt..priplatit za zaruku a je po problemech:=) 
 
nevim co tu resite.....takze za mne.....koupil jsem auto pred rokem a kus...mam nabehano cca 50k km......menenej olej pravidelne po 20k i s filtrem....ted zacla svitit chyba egru..ale ten funguje v pohode....a na to je zaruka  a na cepy a podobne veci zas havarijka..... 
 
jinak olej v origo i s filtrem 1600...... 
 
ono staci nebejt skrk....zaplatit si plnej program a clovek pak plati jen spoluucast 	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |