20.04.2015 13:11 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
Nikdo tě nestraí. Ptal ses a dostává odpovědi. Straení byly akorát ty dodatečný náklady přes 100k. To je nejhorí katastrofický scénář s vysypaným automatem a potkaným motorem. Běně po koupi udělá rozvody a náplně za 10 - 15 tisíc a má na léta pokoj. A a přijdou na řadu čepy a pístnice a ruční brzda a zadní dveře a ... , bude mít u odjeděných několik let a tisíce km. Pokud ovem nekoupí jebku, která je před zhroucením a čeká jen na tvou peněenku. To ale platí u vech ojetin stejně. Jen holt oproti C5 II jsou některý díly trochu draí, ale není to a taková katastrofa a nejsou to díly denní spotřeby, ale spí věci, který jednou odejdou a jednou za ivot je koupí. Jestli to bude za 10 nebo za 20 tisíc, to u tě nepoloí, hlavně kdy bude spokojený s pohodlným jeděním.
A nehaň nám tu interier C5 II, je nás na tebe mnohem víc.