| 
		
		johnny.m		
	 | 
	
		
			| 
				20.04.2015 12:20 -
				Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	Fujitsu napsal(a):  Jj po tom přesně koukám, jenom jich je málo a já se potřebuji vejít do 200 - 250k se vím vudy, take jetě musím nějaký ten měsíc počkat a hledat. 
 
Co automat v X7, do toho také stačí lít olej a není potřeba v něm nic měnit? Nemyslím pokud nefunguje, ale prostě údrbu...  
 
A FAP se dával do vech motorizací v X7? Jetě tu nikdo neřeil jeho demontá?  
 
200 - 250k, hele to není málo a dá se za to X7 sehnat a něco dát na opravy, ale za ty peníze bych raděj koupil C5 II, opravil a jetě by mi zbylo. Chápu, nelíbí se ti design. 
 
Já na biturbu udělal ve 200k km rozvody i s řetězem a napínákem na vačkách, vodní pumpu, brzdovku, olej, filtry (i naftový), záchyt reakce motoru atp. a vylo mě to na asi 14k Kč i s prací. Mám klid a nejsem v tom ani za 180k Kč i s koupí. Čeká mě klapka v sání (pouze origo, asi na 2k Kč. Hydraulika je v pohodě, čeká mě jen výměna LDS (asi za 2k Kč), plave v tom asi u bordel - cca 250km mi padal zadek při stání.	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |