Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
Sharpers
09.04.2015 12:53 - Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
99
Upravu řídící jednotky mi dělal jeden chlapík z peugeot clubu co se zabývá upravou jednotek, má dobrý ohlas tak sem mu věřil. Až do mechanického vytažení Fapu to bylo v pohodě. Po dálnicí sme v 5ti lidech zajeli 600km při 130km/h za 7,4 litru, po dotankování mi vycházelo 7,3 takže by to sedělo. Teď po mechanickém vytažení fapu a po tom, že se tam hrabali v těch trubkách od sání že je prý čistili sem dotankoval po 110kilometrech necelých 13 litrů

Chip sem nechtěl na výkon ale spíše na to slíbené snížení spotřeby zase o nějakou tu desetinku. Měl sem to v ceně fapoff tak sem to bral.

Auto v záběru ani jindy nečmoudí, ani bílý ani černý kouř, a to ani po odstranění fapu. zdálo se mi to trochu divné, byl sem upozorněn že po vybrání fappu to bude v záběru černě kouřit.

Auto te´d bylo na diagnostice , chyby to nehlásilo žádné ale jeslti kontrolovali hodnoty třeba té váhy vzduchu to nevím. na intercooler se mrknu zítra dopoledne a ověřím i tu funkci swirlu.

Je to jenom blbá otázka, ale když sem musel tedy jezdit s softwarově vypnutým fapem a mechanicky tam stále byl, nemohlo to třeba poškodit turbo ? Teď při vybraném fapu je jasné že pujde trochu více slyšet, ale kolem 1500-2000ot to píská až nějak hodně vysoko, trochu to trhá uši

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator