Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
johnny.m
06.04.2015 19:53 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
virus.spam napsal(a):
I já coby naprostý laik se opatrně zapojím a to takto..při zapnutí stačítka sport rozdíl v tuhosti pružení při normální jízdě vůbec nepozoruji,ale připadá mi,že se zlepšila reakce (nestabilita) auta vůči podélným vyjetým kolejím (s tím se potýkám delší dobu) a auto nereaguje tak nepředvídaně jako při sportu vypnutém.Je to takové jakoby bočně pevnější (se mi zdá). Co se ale projevuje naprosto jasně je chování převodovky,kdy to vytáčí motor při přeřazení o cca 800-1000 otáček nahoru. Takže např. při původním přeřazení nahoru (bez sportu) okolo 2000 otáček,to při sportu řadí kolem 3000 otáček a podřazuje to také při vyšších otáčkách.Je to normální ?


Na sportovní režim převodovky je tlačítko u voliče, na sportovní režim podvozku je mezi ovladači na snižování a zvyšování světlé výšky. Nemám pocit, že by to mělo souvislost. Navíc ty nejspíš nemᚠH3+, ale jen H3, ta tuhost nereguluje (H3 poznᚠpodle toho, že na ovladači světlé výšky mᚠnápis Citroën a jen dvě tlačítka).

Vyplň si správně profil, určitě nemᚠpružinový podvozek...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator