Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
robo
06.04.2015 19:00 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
Mikra napsal(a):
A ne že si to zase někdo bude vykládat, jakože stiknutím tlačítka SPORT jsem hned přivedl napětí na cívku. Neplést si tlačítko SPORT s režimem sport.
Tlačítko SPORT pouze říká počítači, že může reagovat na jízdní režim odpojováním střední koule podle nastavení pro režim sport.

chvilu som rozmyslal ako to myslis, ale ano toto je ono :
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
Rychlost vozidla
Okamžitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélná akcelerace vozidla
Boční akcelerace vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb škrticí klapky akcelerátoru

"""""Jestliže řidič stisknout tlačítko pro sportovní režim, hodnoty parametrů pro detekci sportovní jízdy jsou sníženy.
Stisknutí tlačítka pro sportovní režim způsobí přechod pérování do "tvrdého" stavu pouze tehdy, když jsou dosaženy parametry pro přechod do "tvrdého" stavu"""

cize tu gulu odpoji pocitac v rezime "sport" na inych parametroch ako v normal. proste parametre hore uvedenych monitorovacich velicin si prestavi inde [znizi].
A zasa naopat, ked som sa v 120 vyhybal psikovi, auto sa do tvrdeho perovani dostalo aj samo podla rychlosti vozidla a okamzitej rychlosti otacania volantu

cize napatie na ventile sa objavi az pri dosiahnuti podmienok pre tuhe perovania, ktore moze byt aj v normale aj stlacenom Sporte, iba v sporte je to "skorej" .

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator