Přesně tak. Pokud je uzavřený hydroventil, hydraulická kapalina nemůe proudit ani do pístnic ani zpět. Je celkem zaráející, e někdo kdo opravuje citroeny tohle neví ....
Tlačítkem sport v ádném případě nedojde k trvalému odpojení středové koule. Takhle to fungovalo jen na Hydractive I u XM
Take to znamená e pokud pojedu nad 90Km/h , nebo se zapnutým sportem třeba 500-1000Km (kdy podle vás je zavřený ventil protoe tak to je a logicky je únik na pístnici(proto jsou tam přepady) ta budu mít zadek na zemi,nebo to má jetě estý smysl a usoudí e musí otevřít ventil a vyřadit ztvrzování třeba v rychlosti 200Km/h - to ale nemusí být zrovna bezpečné nebo? Jinak kolící nemá s vámi totoný názor(myslím kolící technik Citroenu,který kolí zaměsnance zn.servisů) (proto jsou asi značky na tom nějak) Prosil bych o prokolení,popř. nákres regulátoru a ventilu.j5 na dlouhých trasách několik hodin (několik set-tisíců Km) ? bez doplnění (eventuáně porue BHI jse dole po xxKm a není to mnoho) - automatika ztvrzování funguje nad 90Km/h v tom mi doufám dáte za pravdu a logicky ztvrzování odstaví prostřední kouli elektroventilem (s tím souhlasíte nebo ?)a regulátor funguje? Proč je na něm přepad? pro vzdělané - prosím o vysvětlení a poučení abych nemusel opět za kolícím a mohl nadále opravovat a zabývat se i hydraulikou.