Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
virus.spam
30.03.2015 20:33 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
99
Takže by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepší přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,že se s tím pak nemůže jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větší hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,že by při větším propružení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vždy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím že by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těžiště by vlastně bylo níž.A teď mne ještě napadá..bude to tedy tak,že by se elektronika nebude snažit dorovnávat výšku auta a podlaha bude níž ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výšku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výšce takže by hrozilo "pouze" možnost náraru-škrtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator