| 	
	| martinrx | 
			| 10.03.2015 23:24 -
				Re: Koupě Citroenu C5 |  |  
	|  
 | Podle toho co slyím od lidí, co jsou zaměstnaní v autoprůmyslu, si nikdo normální nemůe myslet, e novějí auto znamená kvalitnějí. Jasná věc je e se od nástupu korejců vechno čím dál víc idí. Stará 2.2 má téměř 400 tis. a nic v ní nevre teda. Jestli nějaká auta vrzají, tak se samozřejmě můe jednat o páteční model, ale taky bych se zajímal jestli to auto někdo kdysi nerozstřeli a pak seruboval zase zpátky, nebo bůhví co stím bylo. V některých věcech samozřejmě můe být novějí auto kvalitněji vymyleno a navreno. To se zřejmě týká podvozku trojkové řady. Zase jsou tam ale jiná "ale" : horí výhled z auta, horí prostor.
 Pokud se týká designu, je to o vkusu a hlavně modě. Za mě je X7 zvenku nádherný vůz, ale interier mi vůbec nesedí. (Ale zase je asi třikrát hezčí ten ten číský zplácanec v mondeu
  ) Pokud plánuje hlavně krátké trasy a město, tak bych o dieselu neuvaoval. Pokud často dálnice, tak bude lepí diesel. Na dálnici je nafta tií a komfortnějí, na okreskách to vyjde na stejno, ve městě mi vadí nafták.
 Jinak mám Diesel i LPG a plynofuk je samo úspornějí, nicméně ne o konskou délku.
 To, e se diesel vrátí delí ivotností je velmi sporné. V benzináku po pár stovkách 000 km můe odejít kato, pokud bude jezdit jak hovado, tak se bude zřejmě řeit spotřeba oleje a pár drobností. U dieselu ale neuetří, jeliko je tu DPF, co přijde na řadu taky po pár stovkách 000 km, vstřiky nejsou nadosmrti a spojka s dvouhmotou taky ne. kato vydrí dýl a olej asi rát nebude. Samo e turbo se musí chladit
  . |  
	 |  |  |  
 |  |