Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Autoservis Citroen Patera Radotín
proton
28.01.2015 16:25 - Autoservis Citroen Patera Radotín
99
Ahoj všichni,
mám katastrofální zkušenosti se servisem CITROEN PATERA RADOTÍN, PRAHA 5!
Nechával jsem si tam měnit motor, který jsem si od nich nechal sehnat a doporučit. Oprava byla dražší než slibovali, celkem 40 000,-. Po 2000 km jsem k nim jel na záruční kontrolu a zase byla cena jiná na místě, než slibovali, nikdy mi cenu nenapsali do mailu, vždy jen telefonovali. Potřetí to samé... (samozřejmě, že jsem hlupák, že jsem si to nechal líbit). Nakonec jimi montovaný motor odešel přesně po najetí 13927 km. S nějakou zárukou se mi vysmáli. Od výměny uběhl 1 3/4 roku (omlouvám se, prvotně tu byl překlep bez 1). Mám za to, že nemám šanci z nich nic vymoci.
Prosím, jaký na to máte názor? Je možné z nich něco vymoct?
Děkuji všem za laskavé rady, je to infarktová záležitost!

DOPLŇUJI 28. 12. 2015
Celá oprava začala podivně. Patera po čase sehnal nový motor a nechal si jej dopředu zaplatit za 15 000,-, ale účet mi nedal na servis, ale účet byl vysteven na jinou firmu (nějaký sport nebo co, asi bych to dohledal). Dával jsem to do Citroenu, abych měl garanci kvality a tu mně Patera také přislíbil, výběrem kvalitního motoru. Toto už vzbuzuje dojem, že se chtěl pojistit, aby nenesl odpovědnost za ten šrot co mi tam namontoval.

Při opravě motoru účtovali opravu odpružení a doplňení kapaliny. "Opravené" odpružení začalo téct po 500 km.
Můj první soupis nedostatků po výměně motoru byl krvavý román, včetně velmi hlučného motoru, spotřeby oleje, nefungující klimatizace, která byla měsíc před poruchou motoru doplňována spolu s dezinfekcí a řádně fungovala. Takže museli něco poškodit při výměně motoru.
Elektroinstalace odhalených a skoro nepřichycených drátů byla tak strašná, že tomu nemohl věřit pan Sláma z Třebonic.

To nebylo to poslední ani to hlavní co udělali. Po výměně motoru se auto neudrželo i v mírném svahu se zařazeným rychlostním stupněm, a na zpátečku nebo jedničku. Pan Zachata u Patery mne informoval, že po výměně motoru je to normální. Sedá si prý převodovka s motorem. Tak mne zkasírovali o dalších 17 000,- (dvě návštěvy, vždy jiné opravy, prý).
Teď když jsem hledal nový servis, a vyprávěl jsem o tom v několika servisech, tak na mne koukali jak z jara a shodně tvrdili, že to mohlo být jen tlaky ve válcích. Patera to posral už na samém začátku. Motor, který mi tam dali je totální šrot. Jel jsem k nim, aby se mi právě toto nestalo. Několikrát mne ubezpečovali, že motor je velmi dobrý, mluvili o minimálních naměřených vůlích (nebo jak tomu řikali). Už nikdy více zásadní opravy od servisáků, pro mne nedůvěryhodní lidé.

Katastrofální zkušenost s Paterou není jen má:
1) .link.
2) .link.
3) .link.

PS: DĚKUJI VŠEM ZA NÁZORY, PŘED ROKEM JSEM NEMĚL SÍLU SE DOHADOVAT S TĚMI CO TU PSALI, ŽE LŽU. POSLOUCHAT TAKOVÉ KECY, PO TOM CO JSEM SI PROŽIL, TAK NA TO JSEM NEMĚL NÁLADU. AUTO MÁM STÁLE, KDO NEVĚŘÍ KLIDNĚ SE MَE PŘIJET PODÍVAT

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator