Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaměnitelnost man. převodovek
robo
25.12.2014 21:25 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek
99
martinrx napsal(a):
Mrknul jsem na ten graf který jsi zde nahodil a myslím, že i když to není ideální případ, je to celkem dobrý příklad toho že benzín má kroutící moment opravdu hodně vyrovnaný. Když se na něj podívám tak zjistím, že vrchol 170 Nm má ve 4tis otáčkách, ale ve 2 tis a v 5,3 tis otáčkách má krouták stále cca 150 Nm. Pokud to veznu čistě matematicky tak v rozmezí 3,3 tisíc otáček má výkyv (nárůst a pokles točivého momentu) zhruba 11 % !!!
To je podle mě docela plochý průběh. nehledě na to že motor 2.0 Vti je myslím zkonstuován tak aby tyto výkyvy ještě více vyrovnával.


no tak sa mrkni na ten graf este raz. pri 2000 otackach mas na 1.8i cca.30kW vykon, a na porovnanie Hdi140 ma 100koni. Takze urcite suhlasis aj bez nejakych vypoctov ze mat tam na 6tke 30kW by fakt neslo.
aj krutak ma Hdi 320nm a benzin polovicu.
pekne vianoce

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator