Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaměnitelnost man. převodovek
Světlonoš
25.12.2014 19:33 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek
Za?iato?n?k
Měl jsem spoustu benzínových aut. Většinou dvoulitry ve velkých kombících. Taky jsem si občas říkal, že by to chtělo šestku. Ale na dálnici, při obvyklém krouáku od 190 do 200 Nm, by ta šestka fungovala jen na rovině. Stačilo by trochu stoupání a určitě by to auto začalo vadnout.
Xantia V6 by tu šestku zvládla v pohodě, ale to už jaksi není dvoulitr. (Vzpomínám na ni se slzou v oku.)
Poslední dobou jezdím s motorem 1.8T (132 kW/235 Nm), tam by ta šestka snad šla, ale táhnout to auto začíná až tak kolem 1800 otáček a opravdu to jede až tak od 3000. Sice to pak vydrží až do omezovače, ale řeč je tu o rychlé jízdě na co nejnižší otáčky. V práci jezdím v "Ochcávce" 1.8T 118 kW, jaký má krouák nevím, je tam už přímý vstřik benzínu a převodovka má 6 stupňů. Auto táhne už od 1500 otáček. Dole se to chová skoro jak diesel. S tou šestkou se dá na dálnici jet v pohodě i do stoupání.
Ale to jsou oturbené benzíny. Atmosférický dvoulitr tu šestku uspokojivým způsobem neutáhne.
Jumep i jruze mají pravdu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator