Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaměnitelnost man. převodovek
jruze
25.12.2014 18:37 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek
U??vate?
Jednoduché - víš proč je biturbo zpřevodované oproti RHR o +-1000 otáček a RHR oproti benziňáku o dalších 1000ot dolů ? protože má větší krouák - já jedu s biturbem na 2400ot 150Km/h s RHR na 3300ot a pokud pojedu s benzínem 2000ot do kopce tak musím podřadit abych ten kopec vyjel - s biturbem jsem vyjel i ,,votičák" bez přeřazení a to je v činnosti jen 1/2 turba druhá otvírá až 2800ot.A šestikvalt vyvynuli ale až do x7 a důvod byl komfort a né v jednom kuse řadit ja na závodech .Omlouvám se ale to je poslední přízpěvek z mé strany.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator