| 	
	| jruze | 
			| 25.12.2014 18:37 -
				Re: Zaměnitelnost man. převodovek |  |  
	|  
   | Jednoduché - ví proč je biturbo zpřevodované oproti RHR o +-1000 otáček a RHR oproti benziňáku o dalích 1000ot dolů ? protoe má větí krouák - já jedu s biturbem na 2400ot 150Km/h s RHR na 3300ot a pokud pojedu s benzínem 2000ot do kopce tak musím podřadit abych ten kopec vyjel - s biturbem jsem vyjel i ,,votičák" bez přeřazení a to je v činnosti jen 1/2 turba druhá otvírá a 2800ot.A estikvalt vyvynuli ale a do x7 a důvod byl komfort a né v jednom kuse řadit ja na závodech .Omlouvám se ale to je poslední přízpěvek z mé strany. |  
	 |  |  |  
 |  |