Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaměnitelnost man. převodovek
jruze
24.12.2014 15:24 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek
U??vate?
martinrx napsal(a):
Ty údaje o tom v jakých otáčkách je maximální točivý moment u benzínu neznamenají vůbec nic. Benzín není diesel. průběh točivého momentu u těchto benzínových motorů je téměř naprosto plochý. V praxi to znamená že max krouták 200 Nm je sice u 4tis otáček, ale zároven u 2 tis, nebo 6 tis. je krouták třeba kolem 190 Nm.
Takže údaj kdy je vrchol točivého momentu je důležitý hlavně u naftových motorů.

Nechápu jak by mohla dynamika motoru utrpět při 6 -ti rychlostní převodovce? Přece jde jen o to že tam chybí dálniční rychlost, která by snížila počet otáček při jízdě vyšší rychlostí. Jediná věc která by mohla hrozit, je že by snad musel člověk občas do velkých kopců podřadit. Ale ani to se mi až tak nezdá. Samozřejmě pokud by tam někdo nerval tu 6-ku už při 100-110.


To bych řekl že je nesmysl - to v překladu znamená že vlastně můžeš jezdit s benzínem klidně na volnoběh a vůbec ho nemusíš točit? já sice benzíny nedělám,ale samo mi sem nějaké jezdí a co vím tak žádný benzín nejede pokud ho netočíš alespoň přes 3000ot na rozdíl od dieslů které jdou odspodu . asi by se měl podívat na graf motorů a rozdíl mezi dieslem a benzínem (ještě jednu vlastní zkušenost - jednou jsem vyměnil na MB 190 5.kvalt aza 6.kvalt a nechal původní diferák - auto jelo 1. v omezovači 90Km/h na 3. 140Km/h na 5. 190 a 6.jsem mohl zařadit je z kopce a stejně nezrychlila páč se to neuvezlo a rozjezd s prokluzem spojky.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator