Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaměnitelnost man. převodovek
martinrx
24.12.2014 14:32 - Re: Zaměnitelnost man. převodovek
99
robo napsal(a):
toto je pre x7
Zážehový čtyřválec o zdvihovém objemu 1 997 ccm poskytuje největší výkon 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 4 000 ot./min. Posazení nejvyššího točivého momentu až u horních otáček je charakteristikou moderních šestnáctiventilových čtyřválců

ten tocak je proste dobry na benzin, ale je opat polozeny vysoko, takze prevodovka to kopiruje,
podla mna pri teoretickej zamene za 6 kvalt to nebude ono, spotreba nepadne a dynamika utrpi
pre toto som predal predchadzajuce auto - na dialnici pri 130 otacky jak motorka

Ty údaje o tom v jakých otáčkách je maximální točivý moment u benzínu neznamenají vůbec nic. Benzín není diesel. průběh točivého momentu u těchto benzínových motorů je téměř naprosto plochý. V praxi to znamená že max krouták 200 Nm je sice u 4tis otáček, ale zároven u 2 tis, nebo 6 tis. je krouták třeba kolem 190 Nm.
Takže údaj kdy je vrchol točivého momentu je důležitý hlavně u naftových motorů.

Nechápu jak by mohla dynamika motoru utrpět při 6 -ti rychlostní převodovce? Přece jde jen o to že tam chybí dálniční rychlost, která by snížila počet otáček při jízdě vyšší rychlostí. Jediná věc která by mohla hrozit, je že by snad musel člověk občas do velkých kopců podřadit. Ale ani to se mi až tak nezdá. Samozřejmě pokud by tam někdo nerval tu 6-ku už při 100-110.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator