Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: turbo - regulacia
Hanz 397
06.12.2014 22:52 - Re: turbo - regulacia
U??vate?
Na Autosalon nekoukej-melou tam ho...na. Kdysi např. expert Pepa testoval X6 Hybrid a tvrdil,že ty krabice,co sedí na motoru je vysokonapěová baterka. A takže takovejhle přehled mají experti v Autosalonu asi o více věcech,který testujou(nebyl to jedinej nesmysl,kterej jsem tam slyšel,ale tohle bilo do očí).
System start-stop nemá vždy alternátor-startér,ale ten Startér je uzpůsobenej častějším startům navíc to vypínání motoru není bezhlavý,ale je tam právě třeba to,že jedeš kudlu a pak bys dorazil někam,kde by to mělo vypnout,zohledněný. Jako další spousta věcí-teplota motoru vs. venkovní teplota,stav aku,apod. O tom,kolik paliva to ušetří na jednom autě nemá cenu mluvit-u tohohle systému jde o celkovou produkci CO2,samozřejmě v návaznosti na celkovou spotřebu všech aut (jak psal Jumep)... Teď nechme stranou diskuse o ekologii,každý si o oteplování planety může myslet svý...
No a o chlazení turbín dodatečným oběhem vody by se taky dalo docela dlouho polemizovat-podle mě by bylo o hodně lepší nechat tam po vypnutí běhat olej,protože kdykoliv sundám holendr na přívodu oleje k benzínovýmu turbu,vždycky je tak tak průchodnej a zakarbonovanej spáleným olejem...Ale konstruktéři to vymysleli,jak to vymysleli,tak nemá cenu o tom přemýšlet.

Ps.: v příloze obrázek,jak se docela běžně rozsvítí benzínový turbo. Je to vidět v červeným kroužku. A tohle konkrétní turbo se rozsvěcelo ještě víc,protože nešlo právě to el. čerpadlo a ta turbína,díky regulované vodní pumpě motoru prostě neměla možnost se uchladit...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator