05.12.2014 13:49 -
Re: Typy a informace o motorech
To Světlono: Věř, e Mikra má pravdu To o co jde tobě je, e to ten motor výkonově nezvládne. Take dejme tomu já s 2.0HDi bych prostě na estku nemohl točit 4000ot. a jet 230, protoe to prostě ten motor u nepřetlačí vechny odpory (vzduch, valení, příp. stoupání a zrychlení). Kdeto Mikra s biturbem má víc výkonu a ty odpory třeba jetě přetlačí, take by mu to při těch 4000ot. 230km/h jelo. Pomineme pro tento příklad rozdílné zpřevodování 2.0 a 2.2.
Pro 2.0HDi 100kW by závislost rychlosti na otáčkách byla asi takováto...
A jak je vidět na druhém grafu, při plusmínus 210km/h (protne se červená čára se zelenou) u nemůu rychlost zvyovat, by otáčky nejsou na omezovači, nedostává se mi toti u výkon k překonání odporů...
(Je to teoretický výpočet co jsem dělal do koly semestrální práci celkem to sedí.)