havit víckrát nemá smysl. Leda u starých motorů. U to tu taky bylo probíraný. C5 haví i kdy kontrolka nesvítí a dohavuje i po naskočení motoru. Kontrolka je tam jenom na to, aby řekla, kdy zhasne, e u můe startovat. Pokud nechytá, je problém nejspí jinde. Můe to být třeba dodávka paliva. Co palivový filtr? Měnil jsi? Nepadá ti nafta? Nenasává ti někde na spojích hadic vzduch?
To vícenásobný havení nemá význam proto, e vypnutím klíčku jsi vlastně havení přeruil a začíná znova. Kdy klíček nevypne, tak haví i kdy nesvítí. Pokud nejsou havky KO, tak jedno havení stačí. Vzduch ve válci se ohřeje a vstříknutá nafta můe po stlačení chytnout. Po prvním otočení motoru se vzduch ve válcích vymění za studený a co je platný nový začátek havení? Je lepí, kdy ty havky jedou nepřerueně.
U je to jasný, nebo se tu mám i pokakat?