Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
JirkaŘ
21.11.2014 11:46 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
99
Častou příčinou padání zadní části vozu je protržení ochranného měchu (pozice č. 3 ve vyobrazení). Objednávací číslo dílu je 5272 64. Přes poškozený měch se dostávají pak nečistoty k pístu a může kromě orezivění pístnice hrozit i poškození manžet. U mého vozu jsem těsnění pístnic řešil pár let zpátky a teď (před technickou kontrolou) jsem přišel i na rozervaný měch. Naštěstí jen na jedné straně, práce na hodinu. Stačilo odtlakovat systém zde už popsaným způsobem a po vyndání závlačky a stahovací spony šla manžeta pryč. Po namontování nového měchu jsem ještě před nasazení přepadových hadiček stříknul dovnitř měchu jednu stříkačku LDS, aby prostor uvnitř zůstal mastný... je to správně ?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator