19.11.2014 23:03 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
Takovýhle emise ti naměřím na takovýmhle opacimetru i na jedničkovým Golfu...
Přesně,jak píe Mikra,kdy se podívá na otáčky,tak jsou skoro o kilo mení... To znamená jediný-e ten motor se do těch otáček nedostal jak měl,tzn volnou akcelerací do přeběhových otáček,ale opatrným přidáním plynu
Lepí opacimetr by ti tohle neseral,protoe měří i dobu zrychlení a dobu potřebnou k dosaení poadovaných otáček a to u v podstatě nejde takhle oje..at .
Bohuel nae SME jetě nemají povinnost takovýhle přístroje pouívat. Osobně jsem byl třeba svědkem měření dieselových emisí,kde se motor do přeběhových otáček nedostal ani jednou(nato pětkrát,jak by správně měl-jedno ověřovací a čtyři měřící) a bez problému dostal podobnej protokol...