Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Rozvody / Peugeot 607 2.2 HDi
jruze
12.11.2014 06:03 - Re: Rozvody / Peugeot 607 2.2 HDi
U??vate?
edo172 napsal(a):
Nechcem zaklada novu temu tak pišem to tu.Mam na vas zasa otazočku.Teraz keď som mal porozoberanu dos velku čas motora,tak pri naslednom čisteni a skladany som zistil jednu vec.Ta Ylonka,ktora je na sani,su na nej 2 podtlakove klapky(alebo ako to nazva),tak ta od intercoleru ta je otvorena naplno,ale ta od vymeniku(spodna)tak ta je celkom zatvorena.Ma to tak by?Podotykam,že tie klapky na Ylonke su vyradene z činnosti(zablendovane),lebo tie tenučke hadičky su odpojene takže vzduch ku klapkam neprudi(urobil mi to tak jeden čo pracuje v Citroene asi pred 3 rokmi)Včera som to mal na diagnostike a všimol som si,že turbo pekne tlači ale -požadovany tlak mal by 988 a skutočny bol 1022.Počitać motora tiež udava rechodna zavada.Signal tlaku turba.Koherekce k atmosferickemu tlaku.
Ja len či ta zatvorena klapka (od vymeniku) nema vplyv nato,že tlak od turba je väčši (lebo turbo tlači všetok tlak len cez intercoler) a preto je ten rozdiel.Ďakujem za vaše postrehy a rady.


Klapky tak mají být,na tlak turba to nemá vliv ale na 2.2HDI je turbo otevřené naplno a regulace omezuje výkon turba - pokud ti to hlásí vysoký tlak turba(to ti bude hlásit v otáčkách a při jízdě +- nad 2000 ot) tak regulace nechodí - ovládání je podtlakem a bude někde netěsnost.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator