Já bych k tomu dodal jen to, e bych rozhodně nechtěl u nic co má tři pedály a tu nesmyslnou páku na řazení. Píe se rok 2014, ve si ulehčujeme, tak proč ten archaismus s manuálním řazením?
Dobře neber 4HP hledej AM6 . Ale rozhodně to za ten litr navíc ve spotřebě stojí.
Píe e bude jezdit po D1,tak není co řeit. Dá tempomat a jede to samo.Zácpa,kolony? Zase pohoda jen lape plyn a brzdu. Já teď kdy jsem v zácpě s pracovní Xantií ,tak jsem pěkně natvaný e mě bolí noha jak pořád lapu na spojku...
A to nemluvím o tom, jak jsem měl zlomenou nohu a přesto jsem mohl v pohodě jezdit autem
Opravdu dost dobře nechápu, e v evropě 21. století je tak výrazný rozdíl v produkci vozu s manuálem a automatem ve prospěch toho manuálu...