jruze
|
06.11.2014 17:04 -
Re: Senzory tlaku v pneu
|
|

|
kutnohorak napsal(a): nemám v okolí nikoho koho bych mohl otravovat s řeením problemů. Jezdit 70km a víc se mi nechce. Minulý týden patná zkuenost s autorizovaným servisem. Návtěva kvůli rozsvícení kontrolky elektroniky řízení motoru hláka depolution system...dál nevim. Rezume : zazlobil vám regulátor tlaku paliva je to smazané závada byla náhodná. Kdy jsem auto včera poprvé doma připojil na půjčenou diag, tak v deníku závad 500 chyb. Vechny skoro nepodstatné 300x radio atd, ale e mi nefunguje havení, to mě v servise neupozornily, tak jak tu chybu vyčítali? Take vlastní cestou ....
50% aut hlásí chybu havení (a to i po výměně havek) a chytají i v mrazech bezproblémů, v deníku se ukládají vechny chyby výskyt a zmizení a pokud je chyba přechodná a měřené hodnoty OK tak není důvod nesmazat(stejně zůstane uloena jinde) - některé jednotky reagují na chybu tak e zůstanou v nějakém reimu a nebo nedovolí některé funkce spustit.(třeba u mého biturba do smazání v nozáku - vypadla hadice od filtru a i po nasazení nouzák - chyba přechodná - příli nízký průtok nas.vzduchu) - nepomohlo ani několikeré zhasnutí - tak asi tak.A pokud si některé jednotky ,,do sebe" uloí chybu tak pomůe jen přeprogramovat a to stejně neudělá a nebo bude na nejlepí cestě ke shánění jiné jednotky.Diag je jen pomůcka ostatní musí mít v hlavě a né vechny auta(jednotky) se chovají stejně . Take si myslím e vyhodí prachy za diag (jen abys věděl co za chybu) a stejně si to nechá opravit a nebo poslechne diag a vymění spoustu dílů zbytečně. |
| |
| |