Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, e se tady řeí problém který by nenastal kdyby se dalo ve originál a ádné improvizace....proč měníte nádr za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....
Odpověď je celkem jednoduchá. Holandský SGI Autogas servisuje v ČR velmi málo firem a na Moravě v podstatě jediná v Prostějově (alespoň jsem víc nenael a to jsem sjíděl internet docela zodpovědně). Bylo by krásné, nahradit nádr správným typem. Druhá monost je vyuít toho, e LPG je skládačka komponentů, které jsou funkčně velmi podobné od různých výrobců. V případě výměny nádre se vlastně napojuje jen ovládání ventilu plynu a přívod plynu (neřeíme-li ukazatel plynu) Pokud mám monost nechat si nádr vyměnit za jinou (i kdy neoriginální ale homologovanou a prozkouenou) nedaleko bydlitě za cenu drobných technických kompromisů a tím mít auto ve funkčním (a legálním) stavu, vyuiju tuto monost u kvůli monosti reklamace bez nutnosti dojídění desítek či stovek kilometrů. U 13 let starého auta fakt nemá smysl být technickým puristou.