Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
jruze
23.10.2014 01:49 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
U??vate?
Delict napsal(a):
Ahoj, pokial mᚠRHZ, tak by som sa mrkol na EGR potrubie a jeho zasvinenos. Aj keď je nefunkčný tak žiadne varovanie hláškou nedostaneš.

Test či niečo ide je jednoduchý, odpojíš z neho ovládaciu hadičku za behu motora..musí zmeni zvuk, chod motora na menej dunivý. Ak nezaznamenᚠzmenu..tak čisti

Úlohou EGR je znižova dymivos a emisie NOx. Jeho negatívom je zase zvyšovanie podielu pevných častíc..ale to je jedno pri tvojej euro norme

Emisie na 2.0 HDi som mal v norme aj po 466 000km a s pôvodnými vstrekmi, ktoré už trocha poklepávali pri akcelerácií a tolerancie mali do 2,0mm/zdvih


Důvod kouření by mohlo být problém turbo a jeho vedení(prasklá - netěsná hadice) dá se objevit v diag - nízký tlak turba,nefukční EGR nebo špatná funkce - zjistitelné v diag, problém klapka na sání - fizická kontrola popř. zkusit odpojit podtlak a zaslepit hadičku,problém vstřiky - částečně odhalitelné v diag,Váha vzduchu - zjistitelné v diag.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator