| 	
	| jruze | 
			| 23.10.2014 01:49 -
				Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP |  |  
	|  
   | Delict napsal(a): Ahoj, pokial má RHZ, tak by som sa mrkol na EGR potrubie a jeho zasvinenos. Aj keď je nefunkčný tak iadne varovanie hlákou nedostane.  
Test či niečo ide je jednoduchý, odpojí z neho ovládaciu hadičku za behu motora..musí zmeni zvuk, chod motora na menej dunivý. Ak nezaznamená zmenu..tak čisti    
Úlohou EGR je zniova dymivos a emisie NOx. Jeho negatívom je zase zvyovanie podielu pevných častíc..ale to je jedno pri tvojej euro norme
 
Emisie na 2.0 HDi som mal v norme aj po 466 000km a s pôvodnými vstrekmi, ktoré u trocha poklepávali pri akcelerácií a tolerancie mali do 2,0mm/zdvih
 Důvod kouření by mohlo být problém turbo a jeho vedení(prasklá - netěsná hadice) dá se objevit v diag - nízký tlak turba,nefukční EGR nebo patná funkce - zjistitelné v diag, problém klapka na sání - fizická kontrola popř. zkusit odpojit podtlak a zaslepit hadičku,problém vstřiky - částečně odhalitelné v diag,Váha vzduchu - zjistitelné v diag.
 |  
	 |  |  |  
 |  |