Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
robo
14.10.2014 21:49 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
naco taky motor co musis tocit 4000tisic a viac aby si mal 200nm?jasne v zrychleni 0-100 lepsie lebo na 3ke to tahaju povedzme do 120km/h pri testoch zrychlenia atd...max. vykon pri 6000otackach ?
c5 je take pohodove hupave auto ku ktoremu vysoke otacky akosi nehodia
a 103kW chrocht chodi za 5.5-6l l na dialnici

benzin 2.0i : Největší výkon: 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 200 Nm při 4 000 ot./min

Pružnost 2.0i:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4 s


pruzne zrychlenie 2.0Hdi
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1

no a sok je ze 2.0i nema 6kvalt v x7?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator