Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
martinrx
10.10.2014 11:30 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
X7 jsem ještě nejel, takže jízdu nemohu hodnotit,ale je pár věcí o kterých si myslím svoje.

Za prvé - zvenku je to nádherné auto, to prostě téměř nemá konkurenci (nemyslím ted třeba nějaký korejský hnůj, ale i třeba i Ford, VW, Renault, Opel apod...) Kvalita provedení interieru se zřejmě dostala na úroven němců - což je chvályhodné.
Ale: ten germánský vzhled interieru mi dost vadí, francouzský šarm tam prostě chybí- bohužel. menší kufr bych ještě zkousl, ale HLAVNĚ - v dnešní době ubrat místo na zadních sedadlech (nebo i nepřidat) je prostě neuvěřitelný error!!! Každý přece ví že lidi jsou čím dál větší a c5 je vůz střední třídy!!!!!!!!!! Já autem nejezdím jen sám, ale občas i s celou rodinou, a synové mi přerůstají 180 cm jako nic. Takže v c5 II jsme taktak akorát. Cokoliv menšího je blbost. Sedněte si do mondea a uvidíte jak má vypadat prostor v této třídě....
To se normálně v Citroenu asi úplně zbláznili!

To jak píše Jumep že z auta není vidět a jsou malé okna je bohužel trend dnešní doby - automobilky se snaží lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejší, což zaručují tlusté konstrukce a horší úhel výhledu z auta. Na druhou stranu, to že dnes spousta dílú podléhá mnohem dříve opotřebení je holý fakt, který se projevuje napříč automobilovým průmyslem a je to důsledek nástupu asijských automobilek, jež přišly s auty za "lidovou cenu" s lidovou kvalitou a měly obrovský úspěch. Tzn. že všechny světové automobilky které chtěly přežít se musely přizpůsobit, (tzn. slevnit výrobu, což se projevuje hlavně na materiálové kvalitě) aby byly konkurenceschopné.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator