vilous
|
10.10.2014 08:24 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
Naprostý souhlas. Odhlučnění podvozku (kromě příčných nerovností), motoru i aerodynamiky je ten nejmarkantnějí rozdíl v komfortu jízdy + ty sedačky. A díky tomu auto zamaskuje i své kiksy.
Nutnost výměny větích a draích komponentů jasně - ale proti tomu zase (zatím) neexistence nákladů na zcela klasické konstrukční kiksy, které jsem zmínil výe.
Můj přístup je ten, e kadé auto na údrbě holt něco stojí a občas jsem ochoten něco investovat nejlépe očekávaně nebo preventivně, abych měl klid. Ale u první C5 jsem klid neměl nikdy, protoe něco vyskakovalo furt a to mi pilo krev. Z tohoto pohledu zatím X7 spokojenost.
Ano - pro velké postavy nic moc a pro extrémní raději vůbec. Ale kdy vidím třeba nástupní otvory mnohých současných aut, tak je to v dané třídě nyní bohuel normální, daň vzhledu a aerodynamice čili spotřebě. |
| |
| |