Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
vilous
10.10.2014 08:24 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
Naprostý souhlas. Odhlučnění podvozku (kromě příčných nerovností), motoru i aerodynamiky je ten nejmarkantnější rozdíl v komfortu jízdy + ty sedačky. A díky tomu auto zamaskuje i své kiksy.
Nutnost výměny větších a dražších komponentů jasně - ale proti tomu zase (zatím) neexistence nákladů na zcela klasické konstrukční kiksy, které jsem zmínil výše.
Můj přístup je ten, že každé auto na údržbě holt něco stojí a občas jsem ochoten něco investovat nejlépe očekávaně nebo preventivně, abych měl klid. Ale u první C5 jsem klid neměl nikdy, protože něco vyskakovalo furt a to mi pilo krev. Z tohoto pohledu zatím X7 spokojenost.
Ano - pro velké postavy nic moc a pro extrémní raději vůbec. Ale když vidím třeba nástupní otvory mnohých současných aut, tak je to v dané třídě nyní bohužel normální, daň vzhledu a aerodynamice čili spotřebě.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator