Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
jruze
10.10.2014 08:00 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
U??vate?
vilous napsal(a):
DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, že C5 III se nepovedla proti předešlému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má menší kufr, menší místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, že nejsou vybraná opěradla předních sedaček, což každý řidič rád odpustí, protože všechny testy se shodují, že ty přední sedačky jsou skvělé. U předešlé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, že po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, což není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předešlý model celý seznam všechny jsem si je hezky prošel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řešené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví až s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a až najedeš v obojím desítky tisíc km, tak piš srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, našel jsem si, že moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A že je X7 složitější - a v čem? Má složitější obě nápravy, což shodně obdivují všechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleží na tom, co si kdo dokoupí jako bižuterii.
A že je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.

Takže nejsem nekritickým nadšencem a opakovaně jsem tu psal, že bez hydry půjdu příště někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uživatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.


V něčem máte pravdu oba. Víš proč nemám (alespoň zatím i když jí chce to moje) X7 ? - protože je 4x dražší na dílech, jsou díly které zdaleka nevydrží tolik co v předchozích modelech - problém je že se načatá,nebo KO díly neprojevují tak jak u I a II díky výceprvkovejm nápravám a lepšímu odhlučnění. A bohužel jsou v x případech jen celky a né jednotlivé díly a pokud jsou tak se cena blíží celku a druhoška ještě moc nefunguje a vrakáče to samé. Ale jinak souhlasím že se mi to auto líbí,pro mne a tebe interiér OK(až na odkládací prostory) , ale nedovedu si představit osobu 2m a 150Kg

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator