Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Pérování, tlumení, tvrdost auta
Zbyňa
02.09.2014 13:23 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
99
Tak ty 17" jsou dle mýho idelál. Fóra si nikdo nečte, hydra (pravděpodobně) už nebude Ty příčný nerovnosti jsou holt taková slabina, ale jinak jsou ty auta prostě pořád nadstandardně pohodlný a nejen to, dokonce se podle mě i líp chovají. Je to trochu off, ale před pár rokama na předváděcích jízdách jsem jel po sobě s C5 X7 na 17" a hned po ní jsem se projel s nějakým třílitrovým Infinity (středně velký SUV), kola tuším 19 nebo 20" a výška pneu nula nula nic. Zatáčku na hrbolaté silnici, kterou jsem projel s C5 70km/h , tak s infinity jsem při stejné rychlosti na těch nízkých gumách měl plný ruce práce, abych neskončil na střeše v poli (bezesrandy). Ona konstrukce toho podvozku na C5 (hlavně X7) v kombinaci s hydrou umí totiž dobře pracovat (zatáčet) i na rozbité silnici, kde prostě s tvrdým (rádobysportovním) autem vyskáčeš ze zatáčky. Takže pak na nějaký bouchnutí na krátké nerovnosti se*e bílej tesák

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator