Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
Mikra
09.08.2014 12:05 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
99
Já netvrdím, že FAP je nějaký ekologický zázrak, ale srovnávat to třeba s lodí, která za ty vyprodukovaný saze převeze mnohonásobně víc nákladu než naše auta, nebo i s kamionem, to je dost mimo. Na víc už i kamiony to budou muset řešit a v blízký budoucnosti i benzínový motory dostanou nějakej špunt do výfuku. Já narážím především na dobastlenost motoru po takovým zásahu a nevěřím, že to někdo udělá naprosto korektně a bez nejmenších následků. I ten motor s tím špuntem počítal a snadnější odchod spalin po zásahu už nikdo při FAP OFF řešit nebude. Když si vzpomenu, co to dělalo s našima prvníma puberáckýma zásahama do výfuků na pionýrech a prvních autech, že to sice míň jelo, ale o to víc řvalo, tak si myslím, že bez patřičný úpravy ostatních důležitých věcí na motoru to bude mít nějaký neblahý vliv na jeho správný chod. Sám píšeš, že při regeneraci ani AP neví, co se děje. Prostě u takhle složitých motorů je všechno propojený se vším a takových machrů, který to dokážou vychytat, moc nebude. A už určitě ne ve firmách, který se tím živěj a musej to zmáknout za co nejkratší čas, mají programy na všechny značky a typy motorů a všechno to dělal jeden superman, kterej má zmáknutý úplně všechno. Kdyby se s tím měl ladit, testovat a předělávat týden, asi by se neuživil. A za hodinu toho moc neobjeví a neupraví tak, aby motor šel jako hodinky. A aby taky vydržel.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator