Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
Delict
08.08.2014 16:16 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
99
Za 1. 2.2 HDi má starší model FAPu, najdrahší s najdrahším aditívom DPX42
2. Tony_Z neviem kde som písal že škrobím a že na FAP nemám, ja ho tam nechcem z princípu, ak si ma chcel urazi alebo zosmiešni..tak si kecaj, ja ti na podobné kecy reagova nemienim. Ak niečo cheš konkrétne na mňa tak SZ.
3. jruze gratulujem k záhrade, to je real eko..
4. vyčistenie je nanič pokial auto behá po švajci kde to je prevažne 1km 80tka, 3km 50-60km/h.. FAP som mal dobrý do chvíle kým som 4 mesiace nebehal po švajci.. predtým regenerácie 780km priemer, teraz 280, aj ked som robil trasu 1200km. Spotreba je na 8-8,5L.. taku by som očakával na 2.7me V6 a nie na 2.2ke, predtým som robil tú istú trasu za 6,6

Ovela viac znížim emisie kludnou jazdou ako neakým FAP filtrom..vieš spotrebované palivo=emisie. Môj brat na 2.5 CRDi 130kW nemá žiadny FAP od výroby a je spokojný.
Ja mám len 2.2ku a nikdy nebude čmudi ako to jeho, ani po FAP offe.

P.S vo švajčiarsku vidím minimum áut s FAPom, buď sú tu autá staršie, alebo sú bez FAP, napr také Dodge Ramy 5.5, všemožné TDi, SUV..ale C5ky tu na prstoch spočítam, aj to sú max 3 ročné
A Fap off sa robí aj tu

P.S2: FAP som mal menený pri 112 000km v citroene+ aditíva, teraz má auto 205 000km

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator