No ze zkuenosti můu říct e se přívěs chová nejhůř v malé rychlosti a na patném povrchu(do 60km/h).A trochu mne zklamalo biturbo+obytňák : díky jinému rozloení převodovky při dodrování povolené rychlosti znamená jet na volnoběh(nebo max 1200ot) co sice díky síle motoru jde,ale roste spotřeba páč to krmí naftou při sebemením teréním převýení aby to neztratilo rychlost(a nebo podřadit), no ideální rychlost pro motor je 110 - 120Km/h (???) take jsem testoval ideální rychlost : ta se mi zdála být mezi 100 a 130Km/h - no nad 130Km/h nastává trochu problém při míjení kamiónu kdy tlaková vlna i přes stabilizaci(která ho sice nepustí do stran) ho docela rozhoupe v ose a je to trochu znát. ( vlek 7,5m,1300Kg jednoosa + tak 5-600Kg přísluenství). Take ideální rychlost 120Km/h kdy je spotřeba 9L/100Km ,nemusí se podřazovat(krom Votičáku kdy mne nepustili (ti hňupové vidí auto s pytlem a nase... se do rychlého pruhu a nejedou) a musel jsem jít na 5. - né e by se to v 90.neuvezlo ale bylo to na hraně),zrychlení neznatelně pomalejí od samotného auta,ale čekal jsem tak o litr mení spotřebu.