Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problematika a funkce EGR
jruze
23.07.2014 17:48 - Re: Problematika a funkce EGR
U??vate?
ifan118 napsal(a):
Zdravím mam momentálne jeden dos vážny problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avšak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avšak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, že sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. Už je to lepšie ako hneď po výmene ale pri záaži aj tak strašne čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak štýlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, že sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, že aktualizoval software na riadiačke čiže čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote všetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za každú radu.



No EGR by eventuálně mohl způsobovat to kouření,ale podle mne by to zase nejelo(pokud by zůstal otevřený tak bude mít motor málo vzduchu- bude kouřit a nebo spíš zhasne než pojede jak načipovanej) takže mi napadá jen že buď je tam jiná jednotka se vstřikama (jsou dva druhy vstřiků s drážkou a bez)- jednak se nedají zaměnit a pokud ano dovede to dělat toto -jsou jinak konstrukčně řešené . A nebo jsou KO a cpou tam víc nafty než mají.Ještě takovej blbej dotaz - nakonfiguroval je mechanik do jednotky správně?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator