jruze
|
23.07.2014 17:48 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
|

|
ifan118 napsal(a): Zdravím mam momentálne jeden dos vány problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, e sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. U je to lepie ako hneď po výmene ale pri záai aj tak strane čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak týlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, e sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, e aktualizoval software na riadiačke čie čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote vetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za kadú radu.
No EGR by eventuálně mohl způsobovat to kouření,ale podle mne by to zase nejelo(pokud by zůstal otevřený tak bude mít motor málo vzduchu- bude kouřit a nebo spí zhasne ne pojede jak načipovanej) take mi napadá jen e buď je tam jiná jednotka se vstřikama (jsou dva druhy vstřiků s drákou a bez)- jednak se nedají zaměnit a pokud ano dovede to dělat toto -jsou jinak konstrukčně řeené . A nebo jsou KO a cpou tam víc nafty ne mají.Jetě takovej blbej dotaz - nakonfiguroval je mechanik do jednotky správně? |
| |
| |