Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Auto plave
Naivka
17.06.2014 09:46 - Re: Auto plave
99
Ahoj
jsem na foru prvně. Jsem čerstvým majitelem C5 2.0HDi Break s H3 r.v. 2006 (najeto 261000 km, ale motor má cca 70000 km - předch majitel měnil).

A mám problém s taháním za volant při brzdění, viz. popis níže.

Při sešlápnutí brzdy předek vozidla mírně sklouzne vlevo a volant se stočí vpravo asi o 3 - 5 cm na obvodu věnce a vozidlo jede vpravo - někdy více, někdy méně. Pokud se volant přidrží jede vůz sice rovně, ale není stabilní, je cítit skluz předku vlevo. Při jízdě do pravotočivé zatáčky je toto chování výrazně znatelnější. Se skluzem předku vlevo vůz začne vyjíždět ven ze zatáčky (jakoby se zvětšil poloměr zatáčení) a je potřeba ho přiřídit doprava pohybem volantu. Jinak vozidlo v přímé jízdě drží dobře směr. Čistě subjektivně mám pocit, že při vytáčení do plného rejdu na konci rozsahu dojde ke změně chodu kol - jakoby se něco pohlo na přední nápravě. Brzdy přední i zadní zkoušeny na STK na válcích - ukazatel pravé a levé strany jde až do číslice 3 přesně v zákrytu. Vůle prý OK. Vozidlo prohlédnuto karosářem v odborném servisu s výsledkem, že pouze pravý blatník byl přelakován. Jinak žádné známky po rozsáhlé opravě karoserie. Tlak v pneu OK. Stav pneu na všech kolech OK. Při akceleraci to opačně netahá. Párkrát mi na displeji naskočilo ASR/ESP system fault. Tak nevím jestli jsou to čistě vůle, nebo vůle + NOK geometrie a ESP se snaží to rovnat a z toho to tahání za volant a divné chování. Nebo je to ESP v háji. Nevím. Chystám se do servisu na diag kvůli té hlášce o ESP a asi na výměnu silentbloků.

Nevíte o dobrém mechanikovi na C5 někde okolo Vysokého Mýta (Pardubický kraj)

Díky za radu a zdravím.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator