Řekl bych e s tím olejem je to základ(souhlasím ) i kdy dělal jsem tu jednu ve které byl olej-normálně jela,řadila - po odstavení a pokusu o dalí jízdu se kousla.Dal jsem to na dílnu - vypustil olej(čistý) a protoe se to dělalo v jiné dílně tak přejezd do ní (bez oleje) absolutně v pohodě a jsem se rozmejlel jestli do ní nemám dát olej a nechat jí jezdit - vyměnila se a tuto jsem ze zvědavosti rozebral a nic jsem na ní nenael - podle mne se přilepil synchron nebo se kousla dělená hřídel,která při pokusu zajet do dílny odskočila(do dílny jsem jel na zaseklej kvalt nebo neutrál u nevím a do druhé dílny jsem po cestě zkusil řadit a u byla OK)- podle mne se v této kouslo loisko a točí se v bloku skříně - proto se to tak rychle zhorilo (mohlo něco skočit do loiska a zablokovat ho nebo je opravdu suchá - olej by mohl pomoci alespoň na cestu domů a doma za mení prachy opravit)