jruze
|
27.04.2014 18:13 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
|

|
vilous napsal(a): Pánové - matláte tady dohromady dvě věci, z nich druhá je mimo mísu.
1. Pokud něco v autě bouchá, tak je to vada a je potřeba ji v nějaké době odstranit. Pokud je přední náprava a řízení OK, tak nebouchá ani na cvičném tankodromu.
2. Pocity s jízdy ve vyjetých kolejích podle ířky kola jsou off topic. A jetě do toho mícháte citlivost na vyváení, to není vlastnost PSA (jak psáno na minulé straně), ale je to vlastnost hřebenového řízení, které je posledních dost let na větině běných aut.
Nechce se mi to číst znovu abych citoval přesně , ale jestli se nepletu byl dotaz na bouchání a bouchá to co má vůli a co má vůli tak způsobí i to e auto plave,nedrí stopu atd.. , ířka kol na to má vliv také, nevyváená kola jakbysmet protoe rozvybruje celé řízení čím se vekeré vůle projeví daleko víc. Na hřebenové řízení přela větina automobilek právě proto e omezuje počet dílů ve kterých vznikají vůle a je proto levnějí a přesnějí (laicky řečeno) tak nevím co je mimo mísu a co teda nesouvisí . |
| |
| |