| 
		
		Mikra		
	 | 
	
		
			| 
				12.04.2014 12:15 -
				Re: Koupě Citroenu C5
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	Moná ano. Ale to se nejspí dá odhalit. Diagnostikou.  
Ale není problém to stočit a ručičku nasadit správně. Take to, e bude ručička správně nemusí znamenat, e to není stočený. V bazarech nejspí najde jen stočený auta. Ale jestli to někdo stočil z 250k na 150k, tak u nafáku nemusí být problém, pokud cena odpovídá brzkým nákladům na FAP - 4.000,-Kč, rozvody 8.000,- Kč a v nejhorím u manuálu spojka. 10.000,- Kč a 30.000,- Kč dvouhmota u biturba. Plus jetě provozní kapaliny a filtry - 10.000,- Kč. 
Ty ceny házím od boku. Jetě jsem nic z toho nikdy neplatil, tak nemám stoprocentní přehled. 
U benzínu stočení z 250k na 150k můe znamenat motor po smrti. Ale taky tu určitě jezdí spousta benzínů, který mají nalítáno i víc ne 250k a nestěujou si.	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |