Mikra
|
12.04.2014 12:15 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Moná ano. Ale to se nejspí dá odhalit. Diagnostikou.
Ale není problém to stočit a ručičku nasadit správně. Take to, e bude ručička správně nemusí znamenat, e to není stočený. V bazarech nejspí najde jen stočený auta. Ale jestli to někdo stočil z 250k na 150k, tak u nafáku nemusí být problém, pokud cena odpovídá brzkým nákladům na FAP - 4.000,-Kč, rozvody 8.000,- Kč a v nejhorím u manuálu spojka. 10.000,- Kč a 30.000,- Kč dvouhmota u biturba. Plus jetě provozní kapaliny a filtry - 10.000,- Kč.
Ty ceny házím od boku. Jetě jsem nic z toho nikdy neplatil, tak nemám stoprocentní přehled.
U benzínu stočení z 250k na 150k můe znamenat motor po smrti. Ale taky tu určitě jezdí spousta benzínů, který mají nalítáno i víc ne 250k a nestěujou si. |
| |
| |