Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
Světlonoš
11.04.2014 18:34 - Re: Koupě Citroenu C5
Za?iato?n?k
Řeším úplně stejné dilema jako Jamaco. Nájezd také stejný, způsob jakým najíždím kiláky obdobný, jen místo Prahy je to v Brně. Poohlížím se po C5 II, ale motory zvažuju jen dva 2.0 benzín nebo 2.0 HDI. 1.6 HDI nechci, přijde mi malý a u 2.2 HDI (125 kw) se bojím servisních nákladů. Doteď jsem měl různé kombíky obdobné velikosti většinou s dvoulitrovým benzínem. Ono na to běžné ježdění je to fajn, ale když je to auto naložené a přijde dlouhé stoupání, tak ten dvoulitr už nestíhá. Třílitrová Xantie stíhala bez problémů, ale V6 už si odpustím.
Jak píše kolega, spotřeba není primární věc, protože při tak malém nájezdu se náklady na servis nízkou spotřebou nevykompenzují. Takže základem je spolehlivost. Nafta by měla být teoreticky náchylnější, protože je tam více součástek k porouchání, různá čidla na atmosféře benzínu určitě nemohou být tak drahá jako vstřiky, vstřikovací čerpadlo, turbo, intelcooler, tlakové hadice, EGR, FAP, čidla jsou tak určitě také. Jenže, já s dieselem nejezdím, takže o tom jak je to skutečně s poruchovostí vím prd.
Takže pokud se někdo dokáže vyjádřit k tomu který motor je servisně lepší? Neberu v potaz vyloženě smolné nebo zanedbané kusy.
U dvoulitrového benzínu bych chtěl jen manuál, ale co spojení nafty a automatu? U Xantuše jsem se s 4HP20 od ZF docela spálil. Ale co ten šestikvalt od Aisinu? Na druhou stranu spojková sada + setrvák je asi levnější než repas automatu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator