Světlono
|
11.04.2014 18:34 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|
|
Řeím úplně stejné dilema jako Jamaco. Nájezd také stejný, způsob jakým najídím kiláky obdobný, jen místo Prahy je to v Brně. Poohlíím se po C5 II, ale motory zvauju jen dva 2.0 benzín nebo 2.0 HDI. 1.6 HDI nechci, přijde mi malý a u 2.2 HDI (125 kw) se bojím servisních nákladů. Doteď jsem měl různé kombíky obdobné velikosti větinou s dvoulitrovým benzínem. Ono na to běné jedění je to fajn, ale kdy je to auto naloené a přijde dlouhé stoupání, tak ten dvoulitr u nestíhá. Třílitrová Xantie stíhala bez problémů, ale V6 u si odpustím.
Jak píe kolega, spotřeba není primární věc, protoe při tak malém nájezdu se náklady na servis nízkou spotřebou nevykompenzují. Take základem je spolehlivost. Nafta by měla být teoreticky náchylnějí, protoe je tam více součástek k porouchání, různá čidla na atmosféře benzínu určitě nemohou být tak drahá jako vstřiky, vstřikovací čerpadlo, turbo, intelcooler, tlakové hadice, EGR, FAP, čidla jsou tak určitě také. Jene, já s dieselem nejezdím, take o tom jak je to skutečně s poruchovostí vím prd.
Take pokud se někdo dokáe vyjádřit k tomu který motor je servisně lepí? Neberu v potaz vyloeně smolné nebo zanedbané kusy.
U dvoulitrového benzínu bych chtěl jen manuál, ale co spojení nafty a automatu? U Xantue jsem se s 4HP20 od ZF docela spálil. Ale co ten estikvalt od Aisinu? Na druhou stranu spojková sada + setrvák je asi levnějí ne repas automatu. |
| |
| |