Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Elektrická parkovací brzda / C5 III
vilous
20.03.2014 09:34 - Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
99
Co jsem já četl zdůvodnění, tak mechanicky ovládaná ruční brzda byla na přední kola u aut s hydro pérováním z toho důvodu, že byla větší pravděpodobnost selhání normálí nožní brzdy. Brzdný okruh totiž používal společnou nádrž hydraulické kapaliny s pérováním a když kapalina utekla kvůli kiksu pružení, tak se nezabrzdilo a ručka na přední je 4x účinnější než na zadek, tak to měla spasit.
Postupně se vývojem okruhy oddělily (všechny C5 od prvních) a brzdy mají samostatnou nádrž jako u ostatních aut, ale ručka kvůli dědičnosti dílů zůstala vepředu, i když pravděpodobnost poruchy hlavních brzd klesla na úroveň ostatních aut. No a když se u X7 měnilo na podvozku skoro vše, tak šoupli i tu ručku dozadu.
S kyvnou nápravou vzadu to nemělo nic společného, jsou miliony aut s kyvnou zadní nápravou a ručkou vzadu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator