vilous
|
20.03.2014 09:34 -
Re: Elektrická parkovací brzda / C5 III
|
|

|
Co jsem já četl zdůvodnění, tak mechanicky ovládaná ruční brzda byla na přední kola u aut s hydro pérováním z toho důvodu, e byla větí pravděpodobnost selhání normálí noní brzdy. Brzdný okruh toti pouíval společnou nádr hydraulické kapaliny s pérováním a kdy kapalina utekla kvůli kiksu pruení, tak se nezabrzdilo a ručka na přední je 4x účinnějí ne na zadek, tak to měla spasit.
Postupně se vývojem okruhy oddělily (vechny C5 od prvních) a brzdy mají samostatnou nádr jako u ostatních aut, ale ručka kvůli dědičnosti dílů zůstala vepředu, i kdy pravděpodobnost poruchy hlavních brzd klesla na úroveň ostatních aut. No a kdy se u X7 měnilo na podvozku skoro ve, tak oupli i tu ručku dozadu.
S kyvnou nápravou vzadu to nemělo nic společného, jsou miliony aut s kyvnou zadní nápravou a ručkou vzadu. |
| |
| |