Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Únik paliva z nádrže
ceepjet
20.02.2014 10:47 - Re: Únik paliva z nádrže
99
Kdo říká, že to tam nedostane, neumí naplnit nádrž po hrdlo. Já s tím mám bohatou praxi, jelikož jsem hodně cestoval a chtěl jsem mít vždy co nejvyšší dojezd. Do C5 (jak uvádím výše) jsem po rozsvícení rezerva ujel asi 30 km a natankoval 73l nafty. Pro nezasvěcené, tankování po hrdlo se provádí tak, že se po prvním vycvaknutí vytáhne pistole z hrdla, skloníte se, abyste dobře viděli do hrdla (kvůli přetečení) dáte pistoli na okraj hdla a opatrně napouštíte naftu (občas musíte chvilku počkat až opadne pěna), takto pokračujete dokud se v hdle nádrže, těsně pod hranicí přetečení, neustálí hladina nafty, která takto již zůstane.

Nejsem odborník na odvzdušnění, ale nabyl jsem (možná mylného dojmu), že zavzdušňovací ventil je bílá plastová věc s nátrubkem na levé horní straně nádrže viz. foto jumepa, který směřuje přímo do míst, kde jsem měl postříkanou karoserii před nádrží.

.link.

Budu rád, když mi někdo funkci této součásti nádrže osvětlí.

Další věc je ta, že po ujetí pár desítek kilometrů, únik z nádrže zmizel, to by znamenalo, už po relativně malém snížení hladiny.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator