| 	
	| tomikm | 
			| 30.01.2014 14:34 -
				Re: Startér / C5 II |  |  
	|  
   | Qwik napsal(a): Tak ty startéry se lií počtem zubů na pastorku.. No jde mi o to, jestli by třeba nepomohla revize startéru, třeba má opálené uhlíky a komutátor, a tím pádem trochu větí odběr.. na minulém autě "R21 Nevada 1,8benzín" jsem opravil startér přetočením komutátoru a dal nové uhlíky, a točil jak za mlada.. Prodlouil jsem tak ivotnost baterky, která v době opravy byla na pokraji svých schopností, a do odvozu auta do rotu, t.j. od 2004 do 2011. Jinak jak je baterka nabitá, startér točí a auto chytá.., jen jsem chtěl vědět jestli to jde takhle zjistit. Podobně jsem analyzoval jednotku BHI a dneska vím kolik má asi brát a jetě nemusím nic kuchat. 
 ano, kdy je baterka nabitá, tak ti auto chytá, ale předpokládám, e mluví o baterce nabité jízdou a tudí i chytání při teplém motoru. Zkus tedy udělat to, e kdy přijede, vyndej z auta nabitou baterku a ráno, a bude mrznout, ji namontuj a bude startovat promrzlý motor ale bude mít  nabitou baterku. Pokud i takhle bude točit startér hůř, dej ho na repasi. Nebo ho dej na repasi rovnou a uvidí, jestli to pomůe. Minimálně bude mít jasno, e má starter v richtku
   |  
	 |  |  |  
 |  |